wtorek, 12 sierpnia 2014

Wyróżnij się - to gwarantuje sukces

W tym wpisie opowiem Wam coś więcej o produktach jakie oferuje agencja reklamowa, w której pracuję. Jak już wspominałam poprzednio, zajmuję się doradzaniem klientom w wyborze najodpowiedniejszych gadżetów reklamowych dla ich firm. Pewnie każdy z Was kojarzy takie gadżety jak breloczki, długopisy, kubki, parasole, smycze czy kalendarze z logo jakiejś firmy. Powiem Wam jednak, że są też bardziej oryginalne gadżety, które wydaje mi się, są mniej popularne, ale często pasują do danej branży. Na pewno rozwój elektroniki miał swój wkład i w tej dziedzinie, bowiem obecnie agencje reklamowe, w tym moja, proponują również takie gadżety jak pendrive, myszki, ładowarki słoneczne, podstawki pod iPad, ładowarki LCD, a nawet odtwarzacze muzyczne. Z innych ciekawych gadżetów proponujemy także odzież roboczą, gadżety do domu oraz bardziej spersonalizowane prezenty jak scyzoryki dla mężczyzn, czy zestawy kosmetyków i świec dla kobiet. Jak więc widzicie, to wcale nie jest tak, że gadżety reklamowe muszą być nudne, często naprawdę znajdują one praktyczne zastosowanie. Przez to, że moja agencja oferuje tak zróżnicowane prezenty jest mi łatwiej je proponować, ponieważ mam duże pole manewru, a przy tym wiem, że nie każda firma proponuje tak ciekawe rozwiązania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz