piątek, 15 sierpnia 2014

Ciekawostka: druk na szkle

Jeszcze bardziej lubię moją pracę za to, że mimo, iż pracuję w agencji reklamowej już dość długo, to dopiero niedawno dowiedziałam się o pewnej formie druku, a właściwie o nietypowym materiale pod druk. Mam tutaj na myśli szkło. Powiem Wam, że druk na szkle niezwykle mnie urzekł i jestem już dziś pewna, że kiedy w końcu przyjdzie tak długo wyczekiwany przeze mnie czas urządzania mojego własnego mieszkania, to z pewnością zdecyduję się na zastosowanie paneli szklanych jako elementu dekoracyjnego. Na dzień dzisiejszy jeszcze nie wiem czy będą to panele zamontowane w szafie typu komandor, czy może w kuchni na ścianie, wiem jednak na pewno, że znajdą się one w moim prywatnym gniazdku. Z tego co się orientuję, na razie jeszcze niewiele firm oferuje druk na szkle, jednak myślę, że jest to bardzo ciekawe rozwiązanie i będzie się cieszyć coraz większą popularnością, a co za tym idzie, pewnie co raz więcej firm będzie rozwijało swoją ofertę właśnie o taką usługę. Szczerze polecam Wam zapoznanie się z tym tematem i zachęcam do przeglądania tego typu wyrobów, bo niektóre motywy robią naprawdę ogromne wrażenie. A jeżeli do tego ktoś posiada zmysł estetyczny, to myślę, że wykorzystując szklane panele może zdziałać designerskie cuda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz