poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Gadżety reklamowe dla firm czyli moja praca w agencji reklamowej

Witam na moim blogu! Będę tu opisywać kulisy mojej pracy w agencji reklamowej. Zapraszam!

Od roku pracuję w agencji reklamowej. Trafiłam tutaj z zupełnego przypadku, ponieważ skończyłam studia humanistyczne, a dokładnie polonistykę i długo nie mogłam znaleźć pracy. Koleżanka poleciła mi wysłać CV do firmy koleżanki swojej mamy i tak oto trafiłam do mojej obecnej pracy. Długo nie mogłam się przekonać do swojego nowego stanowiska, ale z czasem, muszę przyznać, że zakochałam się w mojej nowej pracy. Doradzanie klientom w wyborze najodpowiedniejszych gadżetów reklamowych dla ich firm, z początku wydawało mi się nudne i nieco... straszne, ponieważ jestem nieśmiałą osobą. Jednak nie taki diabeł straszny, jak go malują i w końcu otworzyłam się na tyle, że awansowałam z działu obsługi klienta do działu handlowego. Tutaj, pomimo swojego wykształcenia, dostałam szansę, aby sprawdzić się w obliczeniach oraz rozmowach handlowych i negocjacji warunków współpracy, ponieważ zdarza mi się też pozyskiwać dla nas nowych dostawców gadżetów dla firm. Nadzoruję również realizację projektów i jestem łącznikiem pomiędzy pracownikami produkcji, a klientami. Więc można rzec, że mam w sobie też coś z account managera. :) Musze przyznać, że praca w agencji jest bardzo satysfakcjonująca. Uwielbiam oglądać wyniki naszej pracy, kiedy to w kawiarni dostaję napój w kubku z logo firmy, który powstał w naszym zakładzie. Gdybym dziś miała jeszcze raz wybierać, to nie zamieniłabym mojej pracy na żadną inną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz