środa, 13 sierpnia 2014

Druk cyfrowy - kilka słów na temat

Dzisiaj opowiem Wam o czymś, z czym ja osobiście mam mniejszą styczność w mojej pracy, ale co stanowi codzienność w agencji reklamowej. Do obowiązków moich kolegów i koleżanek z agencji niezwykle często należy projektowanie różnego rodzaju folderów, plakatów, ulotek czy wizytówek drukowanych cyfrowo. Zwykle zajmują się tym graficy, którzy w specjalnie do tego przeznaczonych programach tworzą ciekawe i oryginalne kompozycje. Odbywa się to oczywiście po wcześniejszych konsultacjach z klientem, bowiem agencja w której pracuje przede wszystkim stara się spełnić oczekiwania klientów. Jeżeli nie ma żadnego pomysłu ani skonkretyzowanych oczekiwań, wtedy graficy przedstawiają trzy wstępne propozycje, z których klient wybiera tę, która najbardziej przypadnie mu do gustu. Później wszystko jest dopracowywane, a ostatni etap wykonuje drukarnia cyfrowa. Powiem Wam, że efekty zwykle są powalające, często jestem pod wielkim wrażeniem tego, co moi koledzy i koleżanki stworzyli. Szczerze mówiąc, czasem nawet zazdroszczę im tego, że trud jaki włożyli w zlecenie jest tak efektywnie widoczny. Co nie zmienia faktu, że nadal mam satysfakcję z wykonywania swojej pracy, mimo iż jej efekty są nieco mniej spektakularne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz