środa, 13 sierpnia 2014

Druk cyfrowy - kilka słów na temat

Dzisiaj opowiem Wam o czymś, z czym ja osobiście mam mniejszą styczność w mojej pracy, ale co stanowi codzienność w agencji reklamowej. Do obowiązków moich kolegów i koleżanek z agencji niezwykle często należy projektowanie różnego rodzaju folderów, plakatów, ulotek czy wizytówek drukowanych cyfrowo. Zwykle zajmują się tym graficy, którzy w specjalnie do tego przeznaczonych programach tworzą ciekawe i oryginalne kompozycje. Odbywa się to oczywiście po wcześniejszych konsultacjach z klientem, bowiem agencja w której pracuje przede wszystkim stara się spełnić oczekiwania klientów. Jeżeli nie ma żadnego pomysłu ani skonkretyzowanych oczekiwań, wtedy graficy przedstawiają trzy wstępne propozycje, z których klient wybiera tę, która najbardziej przypadnie mu do gustu. Później wszystko jest dopracowywane, a ostatni etap wykonuje drukarnia cyfrowa. Powiem Wam, że efekty zwykle są powalające, często jestem pod wielkim wrażeniem tego, co moi koledzy i koleżanki stworzyli. Szczerze mówiąc, czasem nawet zazdroszczę im tego, że trud jaki włożyli w zlecenie jest tak efektywnie widoczny. Co nie zmienia faktu, że nadal mam satysfakcję z wykonywania swojej pracy, mimo iż jej efekty są nieco mniej spektakularne.

2 komentarze:

  1. Dobrze stworzony projekt to tak naprawdę połowa sukcesu. Jeśli do tego dołożymy druk cyfrowy https://www.maxsc.com.pl i odpowiednio to złożymy w całość to na pewno efekt będzie oszałamiający. Zaletą druku cyfrowego jest zdecydowanie wyższa jakość końcowa aniżeli przy druku analogowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie w głównej mierze liczy się bardzo wysoka jakość wydruku i muszę dodać, że warto jest na te kwestie zwrócić uwagę. Na pewno ja również zachęcam do przeczytania wpisu https://pultusk.biz/artykuly/hyde-park/s,jak-zaprojektowac-skladana-ulotke,i,3684.html ponieważ to w nim opisano to jak zaprojektować ulotkę składaną.

    OdpowiedzUsuń